zondag 4 september 2016

A life update..

Het moest er maar weer eens van komen ,een update.
Een maand gewoon lekker effe niks bloggen,weinig posten op fb en gewoon ,heel gewoon de focus op mezelf.
Druk gehad ,hoop veranderingen doorgemaakt en nu nog...
Duidelijk geworden (weer eens) wie wel goed voor je zijn en wie niet ..
Het leven bestaat uit schiften en wat er over blijft is op een hand te tellen...
Sommige mensen zijn nare mensen en sommige ervaringen zijn nare ervaringen...
Ik blijf dicht bij mezelf en wil me zelf vooral veilig voelen..
Anderen brengen je weer van de wap of stappen te dicht je eigen cirkel binnen,
Egoïsme is waar ik echt soms teveel tegen aan loop.
Ik hou mijn eigen privé heel erg privé op dit moment en laat alleen degene meedelen die het dichtst bij mij staan, de rest?Die kan de boom in...
Ach ja de wereld is soms ..nuts..
Ik blijf lekker in mijn eigen bubbel!

Ook een bezoekje bij de reumatoloog gebracht, en gelukkig waren de meeste waarden goed, net mijn ijzer is weer aan het zakken ,als dat zo blijft dan moet er weer uitgebreid getest worden waarom dat zakt ,verder stempel oké gekregen en hebben we uitgebreid gebabbeld over wat ik allemaal aan het sjouwen was, hij is heel geïnteresseerd gelukkig en samen kletsen we heel wat af over mijn plannetjes ,terug de schoolbanken in vond hij ook een stoer plan,hij was weer trots.Over 4 mnd weer terug..
Heel apart detail maar zoals hij zegt mooi meegenomen is dat ik dit jaar sinds jaren weer wat bruine kleur heb gekregen en dat zonder plekken te creëren ,heel bijzonder vind ook de huisarts maar het is echt waar ,ik ga niet uitgebreid zonnen natuurlijk en smeer goed maar ik ben bruiner dan in jaren ,heel erg fijn en kon zo ook soms van het opladende zonnetje genieten.
Wel af en toe van die lupus ontstekingen,erg jammer en ook erg moe maar die moeheid kan ook van alle druktes zijn.

Verder bubbel ik lekker verder en raad ik iedereen aan eens goed in zijn eigen spiegel te kijken om te kijken of je wel zo geweldig bent als dat je zelf denkt en buiten dat kopieer je eigen ervaringen  of mening niet op mij ,ik ben jou niet....(gelukkig :))
Leven en laten leven please...
Laters    xx Ruth

Geen opmerkingen:

Een reactie posten