vrijdag 8 juli 2016

Through hell and back







Dat is wat lupus doet ....Je gaat door een hel en weer terug...
Ik gaf al in de vorige blog aan dat de lupus weer geweldig aanwezig is....
Ik ben ook een stukje later met mijn blog aangezien ik zo geen zin had om wat te schrijven en mijn energie moest gebruiken om de gewone dingen te doen en met de lupus en alle demonen te vechten 
Maar we gaan weer heel langzaam de goede kant op hoop ik, mijn gezicht word gelukkig al weer wat rustiger ...
Zou ik al halverwege zijn?
Ik hoop/denk van wel.........Fingers crossed!

 Het is een lastige opstoot dit keer maar als het leven stormig is dan krijgt de lupus genoeg vitamientjes om lekker actief te zijn.
Beste is om niet bij de pakken neer te zitten maar gewoon je ding te doen.
Lekker werken ,trainingen volgen leuke dingen met vriendinnen doen ,dat zijn allemaal van die geluksmomentjes waardoor je de tegenhanger van de lupus word.

Dus ik probeer vooral positieve momentjes te creĆ«ren al valt niet bij alles dat  mee.
De laatste dagen wel leuke dingen gedaan ,vooral ook gelachen en heerlijk is dat ,zo'n positieve boost krijg je daarvan.
Ik probeer alle negatieve mensen en dingen maar een beetje te negeren ,makkelijker gezegd dan gedaan maar ik probeer het hihi
De dikke deken van vorige week heb ik wel verslagen,de lucht is een stuk helderder nu en het blijft duidelijk dat ik vooral de dingen moet doen die goed voor mijn zieltje zijn.

 Ben ik er al?
Welnee maar komen ga ik er!
Dus halfway ben ik ,ja daar ben ik van overtuigd en zoals het steeds is geweest behalve de ziekte tot rust brengen moet je ook knopen uit je hoofd en hart halen...
Ook dat heeft tijd nodig maar die tijd moet je nemen...
Een korte blog weer maar dit dametje blijft ondanks de lupus lekker doorduwen en dat wil zegen dat ik behoorlijk moe ben ,vandaag weer een mooie dag met werken gehad ,leuke dingen gedaan en weer veel over mezelf geleerd .Just if it is meant to be...... liefs Ruth xxx



Geen opmerkingen:

Een reactie posten