woensdag 29 juni 2016

Upper ...Downer...Yin ..Yang...


Een upper downer ...Yin Yang thats life,,,
Na up komt down , na zon komt regen en andersom ...
Als je geestelijk sterk bent zoals ik de laatste weken dan trekt dat de rest vanzelf mee .
Maar de laatste dagen veel geestelijk klappen gehad , emoties en een hoop gedoe en zorgen.
Gelukkig gaat het op het werk lekker en is dat mijn zen moment naar verder is het de laatste dagen wat pet .

En dan komt mijn wolf tevoorschijn ...
Klote wolf ...
Lupus.. Lupus bultjes en vooral in mijn gezicht ..
Why??? Mijn gezicht en ik ben daar zo zuinig op .
Het begint met 1 bultje en geloof me , iedereen ken dat gevoel nog wel van een puistje wat bij je neus vleugel bv door komt ?
Die zo gruwelijk veel zeer doet?
Nou dat dus maar dan maal honderd auw en het is geen ontsteking waar iets uitkomt ofzo en dat het dan over is ...
En zo komen er meer bij ..
Klote dus en dan druk ik het zacht uit ...
Dan zucht ik wel eens en moet ik bijna een traan laten ...
Natuurlijk is het niet alleen die bultjes en pijn in mijn lijf maar ik wil verder niet zeuren..
Ik weet dat de wolf weer in mijn nek hijgt en dat ik op mijn tellen moet passen .


In ieder zijn leven heeft men wel te maken met downtjes en nu heb ik er eentje ..,
Komt wel weer goed , duurt effe met die bultjes maar lang leve make up dan maar .
Goed voor mezelf zorgen en de kleine geluksmomentjes vast houden.
Misschien ook wel stom van mij want toen ik mijn eigen tattoo liet zetten werkte ze dit keer met een mini soort van bouwlamp...loeiheet en fel licht...ideaal voor mijn wolf om op te reageren...maar ik wil dan niet zeuren en hou het dan uren uit met als gevolg een opstoot...
Maar af en toe moet/mag ik mopperen , ben ook maar een mens en die lupus ?
Is gewoon een klote lupus .. Zo effe schelden...
En dan laat ik af en toe maar die traan ...
Moet maar kunnen...


Het komt wel weer maar nu effe niet ...
Op mijn weg zijn op dit moment wegwerkzaamheden ...
I will fight the lupus....

Liefs Ruth




Geen opmerkingen:

Een reactie posten