woensdag 15 juni 2016

Want what you want with all your heart...

Leven vanuit je hart en niet vanuit je hoofd...
Dingen doen die je leuk vind.
Geeft zoveel meer energie dan teveel nadenken.

Ik heb het druk ..erg druk..yep een beetje te druk merk ik ...
Maar het is allemaal zoooo leuk!
Het nieuwe leren,mensen ontmoeten ,ontdekken ..i love it...
Maar ik zal ergens toch een stapje terug moeten doen maar wanneer i don't know...;))


 Het geeft energie en powerrrrrrrr.
Regelmatig in de zon geweest en wel ingesmeerd en af en toe zelfs mijn uv kleding aan ,het zijn allemaal van die dingen die eigenlijk niet echt mogen maar waarvan ik wel van kan genieten .
Al is de zon mijn vijand ,het is ook altijd mijn grootste vriendje geweest en ik mis hem...
Soms zijn bepaalde momenten het waard om een risico te nemen en zonder risico's geen leven toch?
Wat staat er allemaal nog op de planning de komende dagen ..
Nou zaterdag 5 km hardlopen in de colours by the sea in Vlissingen(zal mijn reumatoloog weer fier zijn ;))
Maar vrijdag word nog even spannend want dan is de afspraak met mijn interniste weer, ben benieuwd ,vorige week weer een hoop bloedbuisjes afgetapt dus ben wel erg benieuwd naar de uitslagen daarvan aangezien ik zelf wel voel dat het op het moment niet erg lekker gaat door alle druktes,maar dat dacht ik de vorige keer bij de reumatoloog ook en wow dat viel toen erg mee.
Wel verwacht ik dat ze weer gaat aangeven dat er weer eens een biopt uit mijn darmen genomen zal moeten worden enne...daar zit ik uiteraard niet om te springen.

Verder heb ik eindelijk weer eens gebakken an het weekend.
Was buiten brood bakken al weer even geleden dus het mocht wel weer eens.
Heerlijk gv loempias en een gv appeltaart.

 
 Van de hele stapel loempia's waren er ineens nog maar twee over....
Hoeft niet uitgelegd te worden dat het erg in de smaak viel ,ook de appeltaart vinden ze allemaal superlekker en was ook zoooo opperdepop ;))
Moet het vaker weer gaan doen maar soms is de inspiratie op en we hoeven ook niet zo rond als een tonnetje te worden ,al let ik zeer op de ingrediƫnten die erin gaan.

Zo nu ga ik een poging wagen om even niks te doen ,al vrees ik dat dat niet gaat lukken ,er moeten weer wat dingen in de salon veranderd worden ,website aangepast worden enz enz ..
Oja ik zou rustig aandoen hihi ..NOT
Have fun like me and enjoy and love all that you can....
Veel liefs Ruth!



 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten