woensdag 1 juni 2016

Always take care of yourself first...



Dat is het allerbelangrijkste in je leven...

Always take care of yourself first...
If you want to be strong,learn to enjoy being alone...

It's your fight and your fight alone.
Niemand kan je daarmee helpen ,it's your battle .
Iedereen kan hulp bieden maar dat is en lastig aan te nemen want we zijn zo zelfstandig natuurlijk  ,maar daarbij is er zoveel dat je zelf moet handelen.
Wat zou ik soms graag een dagje "normaal" zijn .

Ik ben totaal niet depressief hoor en best happy met mijn leven whaha maar soms soms zou ik normaal willen zijn.
Alhoewel er tegen mij nog steeds gezegd word: Wat doe je veel ,wat heb je een energie...
Dus ja wat is normaal...
Denk dat dat de vraag is ,wat is normaal ,en wat is redelijk nu we ook ouder worden...
In ons hoofd blijf je twintig maar dat is niet zo natuurlijk.
Dus dat is wel een grappige afweging.

De allergoloog heeft vandaag gebeld en met wederzijds goed vinden hebben we de testen stil gelegd, de volgende testen zouden inhouden dat ik opgenomen zou worden op de IC en dan provocatietesten zou ondergaan maar eerlijk dat vind ik echt te heftig hoor, ik ga net zo lekker op het moment en dan zou je weer gaan rommelen met je lijf.
De laatste testen waren al een aanslag op mijn lijf, dat heb ik hem wel verteld dat mijn lijf echt in de stress was door al die stoffen die toegediend werden en dat ik daar veel last van heb gehad en dat de moeheid enorm was. 

Met als gevolg steeds in slaap vallen en dat is zo niet Ruth.
Dat was duidelijk een actieve SLE ,ook volgens hem dus het kan zijn dat het steeds de SLE is die op alles reageert en niet de medicijnen maar we gaan het niet uitvlooien en ik weet nou eenmaal dat ik een rare ben met medicijnen dus is het altijd afwachten..
Zodra ik medicijnen nodig heb zien we wel ,het blijft een onrustig gevoel dat ik nu nog niet weet waar ik op reageer maar aan de andere kant het niet meer doen van testen geeft ook wel weer rust .
Dan kan ik gewoon verder op de weg waarop ik nu bezig ben ,lekker werken, leuke dingen doen en mezelf ontplooien ,ik zeg ..goed bezig..;))
En uiteraard ook momenten van rust nemen  hihi

But i know my limits.... ;))


And so it is.....
Liefs Ruth xxx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten