zondag 29 mei 2016

Puur zijn....




De sneltrein denderde door en zit vol geluksmomentjes....
Grote lupus uitbraken zijn er gelukkig nog niet maar wel kleine helaas.
Maar goed daar had ik mij ook op ingesteld.
Ben benieuwd naar as woensdag de bel afspraak met de allergoloog ,wat die te vertellen heeft.
Mijn lijf heeft duidelijk wel gereageerd op die troep die ingespoten is ,alleen in hoeverre is dat zichtbaar voor de medici...want pijn kun je niet zien ..
Net zoals paracetamol mijn grootste vriendje is op dit moment.


Maar verder zitten de dagen vol met leuke en mooie momenten.
 Mezelf ontplooien op een training ,lange dag en best een eind weg maar i did it...
Fijn gewerkt met leuke en bijzondere klanten .
Daarnaast shoppen met mijn oudste voor weer een mijlpaal het afdansen en kennis gemaakt met haar vriendje en familie ,dat zijn ook van die bijzondere momenten..
En op zaterdag en dag vol hartjes gehad op mijn werk en mocht ik bij lieve klanten een hartje zetten en het zetten is 1 maar het te horen krijgen waarom dat hartje gezet word ,ook dat leveren bijzondere momenten op .
En dan hoe moe ik ook was en auwie, ook even toch de tijd nemen om even naar mijn vriendin te gaan om te checken hoe het is.
Ik denk dat het hierom draait in het leven .
Puur zijn ,helemaal jezelf zijn .....
Mijn leven is niet perfect maar ondanks mijn ziekte gaat het toch aardig de richting op van perfect.


Het is echt het leren omgaan met de pijn en met de gevolgen van de ziektes, bovenal is het ook je neus de andere kant omdraaien en naar de positieve dingen kijken in plaats van de negatieve dingen.
Kijken wat je wel kan in plaats van kijken naar wat je niet meer kan/mag.
Je gaat bewuster leven en ook heel bewust kijken naar wat er om je heen gebeurd.
Vaak genoeg vergis ik me nog in mensen ,of het is puur dat ik veel verder gegroeid ben en anders sta in het leven dan anderen.
Maar ik kan het sneller loslaten,ik hoef niet terug naar vroeger, ik ben blij met mezelf en doordat ik dat ben verandert de rest met me mee en alles wat niet mee veranderd is tijd om los te laten.
Zodra je de angst los kan laten kun je weer leven.... xx Ruth






Geen opmerkingen:

Een reactie posten