zaterdag 14 mei 2016

Klok tikt door ...


Het word misschien een beetje eentonig maar ik denk eigenlijk dat ik best wel in balans ben op dit moment .
Natuurlijk gebeuren er echt minder leuke dingen om mij heen maar met mijn eigen ikje gaat het echt nog steeds best oke .
Het wil niet zeggen dat mijn lijf vrij is van alle gedoe en pijn,in tegendeel....het wisselende weer is ook erg pijnlijk.
Zolang ik echt blijf focussen op mezelf en waar ik blij van word dan is de wereld een stuk zachter om mij heen.
Je trekt dan vanzelf het positieve en geluksgevoel aan .
Ook de osteopaat was erg tevreden met mij , hij is het totaal eens met mijn reumatoloog.
Het is dat ze elkaar niet kennen maar ze zouden samen goed door de deur kunnen haha.
Gewoon lekker bezig blijven , hij vond ook dat mijn lijf in balans aanvoelde dus ook bij hem word de tijd tussen behandelingen meer en meer .
Daar waar ik op mijn top om de drie weken ging is het nu al om de acht weken .
Een hele vooruitgang dus .
Ik blijf ook zeggen: de mensen om je heen helpen je er door heen , althans de juiste mensen want ik heb genoeg uitgeprobeerd om beter te worden en daar ook in misleid te worden
En er werd misbruik gemaakt van mijn zoektocht .
Kwakzalvers brr

Ik kan uit eigen ervaring aan iedereen meegeven om te proberen een goed team om je heen te verzamelen , daar waar je op kan vertrouwen en buiten dat sterk te blijven geloven in het prachtige zelfzorg systeem wat je lichaam is .
Ik had het er met mijn osteopaat over , de pijn is echt niet minder geworden maar zodra je geest rust heeft kan je veel meer aan .
Ik merk wel dat mijn lijf het zelf beter kan herstellen , ik ging in het begin steeds terug omdat iets bv nekpijn echt niet over ging maar nu kan ik het laten gaan en weet mijn lichaam het wel zelf te herstellen , mooi is dat hé.

Dichtbij gebeurd er bij een vriendin hetzelfde , zij zit in het begin waar ik ook begonnen ben en dat maakt mij duidelijk hoe ver ik ben gekomen en vanuit hoe diep .
Zij komt er ook daar heb ik het volste vertrouwen in maar ze zal zelf eerst alle valkuilen moeten doorstaan en het verdere proces en dan komt alles goed.
Ik zal ze proberen bij te staan waar ik kan.



De klok tikt door ...
Dat merk je aan van alles.
Afscheid nemen van mensen die je eigenlijk nog niet wil laten gaan en doet beseffen dat je zelf ook ouder word of juist wel laten gaan omdat het teveel energie kost.
Je dochter die haar eerste echte vriendje krijgt en waar je naar zit te kijken en denkt jemig was ik nog maar zo jong ;))
Oude bekenden tegen komen van vroeger in een supermarkt en elkaar aankijken en zeggen heey jeetje dat is lang geleden , je bent niks veranderd zeg , de ander in dit geval grijzer geworden .;))
Je staat er niet bij stil maar de klok tikt echt door ....
Ik leef al bij de dag maar zie genoeg om mij heen dat men uitstelt en zegt dat komt later wel of nu durf ik niet en maar en maar ...
Dat is leven misschien in zekerheid en ik durf te wedden niet 100% gelukkig zijn ...
Ikzelf spring liever in het diepe en probeer het ... Want de klok tikt door .. Tik tak tik tak


Deze week mijn handtekening gezet onder een nieuwe studie die best behoorlijk zwaar zal zijn maar zelfontplooiing is zo belangrijk ..
Voor het geluk van je eigen ikje en als jij lekker in je velletje zit dan straal je dat uit ...
Af en toe laat ik me beetnemen en eventjes beïnvloeden door mijn omgeving maar ik merk dat ik dan toch vecht voor mijn eigen ruimte .
Zo hoort het ook.
Je kunt niet alleen in dienst staan van...
Zelfvertrouwen krijg je ook niet van een ander maar daar ben je zelf verantwoordelijk voor .
Van de week daar weer een prachtig voorbeeld van gekregen van een dame die heel heel diep had gezeten en er 16 jaar over gedaan had om boven te komen , maar het is haar gelukt en als afsluiting mocht ik daar voor haar een bijzondere tatoeage over zetten!
Echt diepe respect , heel bijzonder !

Laat het overal zorgen los en zorg voor jezelf ... Dan pas kun je gaan zorgen voor de ander .
Jij bent nr 1!!!
Fijne Pinksteren
Carpe diem!!!
Veel liefs Ruth xxx









Geen opmerkingen:

Een reactie posten