dinsdag 3 mei 2016

Life is a journey not a destnation...

Follow your dreams,
Follow your heart,
Follow your soul,
Listen to what your heart whispers to you.
Let others do not judge you but also don't judge  yourself
If you follow your own way no one can judge you for it.
Follow the waves of life ,
Be flexible in all your decisions but stay true to your own heart

By Ruth

Seatbells fast and enjoy you'r ride...
Wat een achtbaan is het geweest.....


Chaos was het maar buiten dat was het ook verhelderend.
En natuurlijk heeft mijn lijf nog een naklap gehad ,dat was te verwachten maar ik ben vooral door gegaan omdat ik echt in een flow van veranderingen zit.
Persoonlijk ontwikkelen is nu echt mijn motto.
Dus ik ga weer terug de schoolbanken in naast het runnen van mijn super super mooie toko.
Iedere keer als ik daar binnen loop voel ik me trots op wat ik bereikt heb maar weet ook dat ik nog meer kan.
Het uitdagen van mezelf is nog niet voorbij.
Geen geheim dat je daar ook weer "vijanden "mee maakt en mensen die je niks gunnen...
Maar daar trek ik mij niks van aan ,ik laat ze maar kletsen en luister alleen naar mijn hart.
Degene die mij kennen weten waarom ik doe wat ik doe en ga doen en gunnen mij dat juist enorm .
Zijn enthousiast en stimuleren mij in mijn verdere ontwikkeling.
Dat zijn de liefste vrienden die ik heb ,waar ik alles tegen kan en durf te zeggen en andersom is die ruimte er ook. I love them!
Het zijn er niet veel maar des te waardevol zijn ze.

 Ondanks de naklap, het even ziek zijn (whaha chronisch ziek dus dit zo neerzetten is zo grappig maar geeft wel aan waar ik sta op dit moment;)) heb ik ook eens gekeken wat er veranderd is ten opzichte van vorig jaar...
Nou over mijn toko hoef ik het niet te hebben want die groei is duidelijk..
Maar er zijn ook lichamelijk wel positieve ervaringen, daar waar ik vorig jaar nog tussen de middag moest rusten om de dag vol te brengen ,rust ik nu geheel niet meer tussen de middag..
Ik was ondanks het rusten tussen de middag echt eind vd middag opgebrand en misselijk van de moeheid ,dat is nu verlegd naar de avond en nee ik ben nog geen avondmens(wat ik vroeger wel was) maar ik kan wel soms een avondje het later maken als dat nodig is.
kleine stapjes maar wel vooruit...


 Ik was wel heel erg positief toen ik dat tegen iemand zei en er gelijk bij zei jaaaa en mijn benen gaan ook best goed en ik heb geen stok nodig om balans te houden ,daar moest ik later wel toegeven dat dat niet 100% klopte wat ik daar zei..
Want als ik moe ben oftewel uitgeput bv na alle chaos dan heb ik echt wel moeite om in balans te blijven en val ik regelmatig om ...
Maar vorig jaar was dat dagelijks dus....


Dat is toch iets wat wel degelijk veranderd is.
En natuurlijk zijn er ook dingen negatief ,ik maak me regelmatig zorgen om nieren en hart maar kies er ook bewust voor om daar niet teveel bij stil te staan en vooral in het nu te leven.
Ik ben daar echt geen uitzondering in ,er zijn genoeg kanjers op deze wereld die dagelijks vechten tegen van alles en ik heb daar ook respect voor.
Ik kan alleen mijn verhaal en mijn zienswijze meegeven en verder doet ieder het op zijn manier.
Maar verlies nooit de hoop...


Liefs Ruth xxx


Geen opmerkingen:

Een reactie posten