maandag 9 mei 2016

A happy feeling.............

I'm very happy...
Waar deuren gesloten en afgesloten worden, openen er weer andere deuren...
Ik wist het eigenlijk al maar het is nu weer bewezen ,er is er maar 1 die je gelukkig kan maken en dat ben jezelf..
Ben fier op mezelf ,ik doe een hoop instinctief en niet altijd onderbouwd maar het is voor mij wel duidelijk dat dat het beste is voor mezelf.
De dingen die losgelaten en afgesloten moesten worden in mijn hart zijn dat ook werkelijk en de tijd die ik ervoor nodig had was in een split second nadat ik me een hoop realiseerde.
Waar ik op dit moment in het leven sta daar wil ik altijd wel staan .
Dat lukt natuurlijk niet want altijd is er wel iets of iemand in je omgeving die probeert de boel te saboteren maar op dit moment kan niemand door mijn pantser of happiness , die bevestiging heb ik al gehad want als je zoals ik nu heb  ,dagen vol geluk ,dan uiteraard zijn er zoals ik ze noem party poepers(nee niet jij! ;)) die jaloers zijn om wat ik doe, maar helaas jammer voor hen ,niks bracht me van de wijs.

Ik sta enorm in mijn kracht!
Genoten heb ik de laatste dagen!
Genoten van de kleine dingen en ook van de grote dingen.
Genoten van mijn omgeving ,de lach van mijn kids en de verwennerij op moederdag..
Ook op die dag heb ik mijn oudste dochter alvast verrast met een iets vervroegd verjaardagscadeau ..
We zijn samen gaan skydiven..
Waar ik in mijn vorige blog al aangaf een TSS er te zijn past dit uitstekend erbij maar... waar je zou denken dat ik dan zou stuiteren is het tegendeel waar...
Ik was de rust zelf ,zodra we de lucht in gingen heb ik genoten ,echt genoten,ik was helemaal zenn en in balans..

Ik had een super grappige instructeur ,die naast dat hij een hoop van de omgeving vertelde en uiteraard instructies ,ook zat te plagen en teasen...gewoon grappig...die zijn net als skileraren en barmannen etc etc...
Buiten dat liet hij mij ook zijn in het moment omdat hij zag dat ik helemaal in dat moment zat en genoot..soort meditatie...
Daarboven op 3 km hoogte werd mij een hoop duidelijk en besefte ik dat ik zolang ik verantwoording voor mijn eigen geluk neem er niemand mee aan de haal kan gaan ..

Het moment van eruit springen,,fantastisch...de vrije val ...wat een vrijheid...let me fly...
Tot het opengaan van de parachute,relax hangen ,compleet in rust,geen herrie maar gewoon genieten...
Ik mocht zelfs sturen ,hij was erg onder de indruk dat ik het zo goed deed ,ook de vrije val,het was gewoon natuurlijk....ik liet letterlijk alles los en bleef in dat moment...
Daar kan geen meditatie tegenop...
Dat ga ik vaker doen..

Het geeft moed en kracht en een hoop inzichten,het gaf mij een flashback naar 16 jaar geleden...Down under Australie..Great Barrier reef....30 meter diepte duiken,.helder water , duizende gekleurde vissen,schildpadden en ja zelfs haaien....en de serene rust zo diep in het water.....
Een met de natuur...


Dat je zulke momenten mag beleven is een cadeautje van het leven.....
En mijn lijf?
Ja dat doet zeer hoor (understatement) maar dat kan me weinig schelen,het was het waard en ik zal het zeker herhalen .
Ook dat heb ik al vaker in mijn blogs gezegd ,als ik puur naar mijn lijf zou leven kan ik weinig meer en zolang de reumatoloog naast me staat en blij met mij is dan blijven we dat ook gewoon doen ...
Het is het waard!!!

Verder is de vakantie van de kids voorbij en het gewone leventje gaat weer van start, nou ja gewoon ,er staan veel mooie dingen op de planning en ik ga het druk krijgen maar dat komt allemaal goed,ik heb er zin in!
In 1 ding heb ik geen zin en dat is dat ik de brief van het Erasmus kreeg dat ik moet komen voor de testen...
Jakkie maar helaas noodzakelijk...

Leef je eigen droom, laat andere je niet belemmeren en geniet!!!!


Zonnige groet en veel liefs van mij xxx




Geen opmerkingen:

Een reactie posten