vrijdag 11 maart 2016

Busy busy busy......

Druk, druk , druk .....
Werken, verjaardagen,wedstrijden , scholen bekijken en alles wat in een gezin gebeurd komt soms even tegelijk.
Dan kost het veel moeite om even die noodzakelijke rust te nemen..
Ik merk het gelijk : verkouden, griepgevoel, pijn met hoofdletters  etc
Maar je moet je staande houden toch!
Dan probeer ik soms die 5 min niks doen te pakken of zet 's avonds vroeg alles uit want s avonds ben ik dan zo moe en uitgeput dat ik een kort lontje heb en geen energie kan steken dan in iets anders dan mezelf !
Wel probeer ik iedere dag geluksmomentjes te hebben en die dan ook te benoemen , dat maakt dat je bewuster word van dat je toch een stapje vooruit doet en positief kan blijven!
Doe jij dat ook? Nee??
 Probeer het dan eens te doen en schrijf iedere avond 1 ding op ...het zal je veel brengen!




Volgende week maakt ook ineens weer een draai ... Erasmus dermatoloog heeft gebeld dat ik besproken ben met collega's .
Een aantal dachten dat de reactie vd SLE was maar er waren er ook die zeiden dat het toch een medicijnenreactie was( duhhh) dus of ik even 3x in een week naar rotterdam kon komen voor testen ....

3x???
Ja dus ..
Het werd eigenlijk  pas in mei omdat ik echt niet eerder drie keer kan inplannen maar door een meedenkende verpleegster duwde ze door zodat het jawel volgende week zover is....
Dat werd dus even al mijn werk omgooien en anders inplannen ...
Eitje ... Not...
Gelukkig heb ik ook lieve klanten en lieve mensen om me heen die meedenken...
Dus we gaan het doen !
Dinsdag naar de arts en plakken ,donderdag terug voor het eraf halen etc en vrijdag terug op gesprek naar de arts weer ..
Precies op de tijd dat ik bij mijn eigen dermatoloog moest zijn voor uitslagen maar ook het dermateam dacht gelukkig mee en we konden het zo verschuiven dat ik vanuit Rotterdam gelijk door naar Zierikzee kan en zo heeft zij ook gelijk de uitslagen vh Erasmus...
Nu fingers crossed dat ik niet  weer een xxl reactie krijg vd testen want dat is wel iets waar ik me zorgen om maak ...
Zorgen voor later en voor nu let it goooooooo



Fijn weekend!!!
Liefs Ruth

Geen opmerkingen:

Een reactie posten