vrijdag 4 maart 2016

Heey hallo ,jij bent een lastige maar medische een leuk projectje oftewel puzzel oftewel uitdaging......



Tja ...wat moeten we hiervan denken...
De maandag dat ik naar het Erasmus was geweest was ik er al een beetje bang voor....
Afgelopen woensdag zou ik een belafspraak hebben met het Erasmus met hun bevindingen maar wat denk je ?
Ja dat telefoontje kreeg ik maar in plaats van uitleg ,had ze me wel al besproken met een aantal collega's want ik zou ik de groep gegooid worden als gevalletje ingewikkeld maar ze had nog niet iedereen kunnen spreken?(huh iedere week was er een vergadering waar iedereen zou zijn) maar ze had nog wel een aantal vragen...
Nou dat heb ik geweten, hemd van mijn lijf gevraagd, jammer altijd dat daar dubbele vragen bijzitten die ik die maandag daar al had beantwoord maar het was overduidelijk dat ze me erg interessant vonden als onderzoeksobject en nee joh niet als van goh die zullen we eens op weg helpen, al komt dat vast ook nog wel, hoop ik althans maar meer van joepieeee dit kennen we nog niet helemaal en jemig wat interessant ,we willen er alles van weten.....Alles van jou en al je gekke en vreemde reacties..
Na een poosje babbelen kreeg ik de mededeling ,volgende week weer belafspraak ...uhm ja uhh oke en oja die vlekken op je benen gaan niet meer weg .uh huh pardon ???tuut tuut


Ik hoef niet uit te leggen dat ik even uit mijn doen was...want wat is dat voor een manier van vertellen?
Dag erop zou mijn eigen dermatoloog bellen maar door een domme receptioniste liep dat geheel langs elkaar heen en laat ik nou niet geslapen hebben door die mededeling en ik wilde dat erg graag vragen over mijn benen maar helaas.
Gelijk vanmorgen gebeld, was ook niet eenvoudig maar jaaaa daar had ik haar ,even gepraat en ik vroeg ik wil toch even mijn plekken laten zien en ik kon gelukkig terecht ,was de receptioniste blij mee want die had daarvoor gezegd dat het absoluut absoluut niet kon ..whahaha
Dus daar geweest en een fijn gesprek gehad maar helaas ook maar liefst twee biopten zijn er af genomen dus loop weer lekker voor gek....
 
Zowel in mijn hals is er een biopt afgenomen als op mijn bovenbeen.
Dit doen ze na verdoving met een soort appelboor, het zijn best serieuze happen die ze eruit nemen.
Twee dagen droog houden en afgedekt houden ...mhhhhh
 
Wat is een biopt: Bij een biopt wordt een klein stukje huid afgenomen. Dit wordt onderzocht om te kunnen bepalen welke huidaandoening iemand heeft, of om te bepalen of de cellen in het weggehaalde stukje weefsel kwaadaardig zijn



Uitslag over twee weken en dan weet ik ook weer meer over het Erasmus .
Dus word wederom vervolgd...
Overigens blijft mijn dermatoloog zeggen dat de plekken op mijn bovenbeen wegdrukbaar zijn dus is zij er nog van overtuigd dat het wegtrekt maar dat dat wel lang gaat duren...
Fingers crossed want dat zou ik echt verschrikkelijk vinden ,dan word na het afpakken vh strand ook het gaan naar een zwembad afgepakt want no way dat ik mij zo vertoon in bikini...
Ik ben en blijf een girly girl die er graag leuk uitziet ;))

 
Wat altijd fijn is na een drukke werkweek en volop emoties is gewoon even een wandeling buiten om je koppie leeg te maken....Dat heb ik dus gedaan! Prachtig!!
 
 
Zodat je weer vol goede moed kan gaan slapen en weer kan doen zoals ik altijd doe....


Een heel fijn  weekend!!!
Dikke knuf en kus van mij xxxx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten