vrijdag 18 maart 2016

It is never lupus or ever lupus.......



Wat een  week .....
Kostte veel energie , tijd en emoties.
Maar i did it !
Het is vrijdag en de week is "om" .


Veel werk en tussendoor even drie keer naar het Erasmus !
Eerst een gesprek met de arts en gelijk volgeplakt .
Twee dagen erna weer naar rotterdam , pleisters eraf en dokter wierp er een blik op en ik kon weer naar huis ... Nou ja toen nog maar eat genoten  van rotterdam en de best gv broodjes ever gegeten!!!



De dag erna ( vandaag dus) weer naar het erasmus voor ern gesprek met de dermatologe .
Ik reageer dus op drie stoffen : nikkel ( duhhhh esure..) , petunia (????) en Formaldehyde ( dat word gebruikt als conserveringsmiddel/ ontsmettingsmiddel en als toevoeging in lijm en plastic) dus dat word weer uitvlooien....,whoopie ...
Maar helaas kunen ze niet alle medicijnen testen dus ik ben het haasje en word weer terug verwezen  naar allergoloog voor de injectie testen ... Dat word een lastige , dan spuiten ze steeds meer vd gebruikte operatiemiddelen in en gaan door totdat je reageert ... No fun , tijdrovend ,minimaal  een dagopname en allergoloog zei toen zelfs drie ...
Zit er niet op te wachten maar het moet uitgezocht worden of het een medicijnen reactie is of is het lupus...


Daarna gelijk door naar Zierikzee , naar mijn eigen dermatoloog , ook weer voor uitslagen van de genomen biopten en doorspreken erasmus .
Biopten hebben als uitslag ..... Zowel nek als bovenbeen biopt is jawel ....... Lupus !!!
Tja geen verassing dus weer twee andere varianten in uitingsvormen erbij !
Nu wachten op de oproep allergoloog .


Hoe is het verder gegaan deze week?
Een rollercoater van emoties..
Ik zat enorm in een spagaat met het werk wat ik doe en de nieuwe job die eraan kwam ,het koste qua planning nu al veel frustratie en zou me uiteindelijk te veel gaan kosten...
Ik moest kiezen tussen heart en head en ik heb gekozen voor heart...
Ik heb een mail gestuurd dat ik a.s maandag het nieuwe werk niet ga doen ,gisteren al verstuurd maar iets terug horen nee hoor...nou dan zien ze het vanzelf als ik er maandag niet ben he..
Dus gekozen voor mijn eigen werk uit te gaan breiden en een andere locatie te gaan zoeken.



Spannend maar het voelt erg goed.
Ik ben op het moment echt helder over wat ik wel en niet wil en dan valt het op dat sommige andere dat niet zijn.
Ook daarin maak ik duidelijke keuzes, mijn energie kan ik maar 1x gebruiken dus dan beter voor mezelf en voor datgene of diegene die ik belangrijk vind!
Als dat niet begrepen word ,jammer dan ....Als het meant to be dan merk ik dat vanzelf wel.



Time voor Ruth bubbel.....
Toegang geven aan diegene die ik zelf toegang wil geven ,alleen die en datgene binnen laten die er toe doen en verder de focus op mezelf en ook relaxen!
Zodat ik al mijn plannen "rustig"(op zijn Ruths dan) kan uitwerken en uitvoeren!
Ik heb er zin an!!!


Fijn Weekend!!!
Liefs Ruth xxxxx

1 opmerking:

  1. Goed verhaal.. Veel keuzes. Maar bevestiging van hetgeen je in je hoofd al wist geeft uiteindelijk ook duidelijkheid. Keep on going. Xxc

    BeantwoordenVerwijderen