maandag 14 maart 2016

Keep the flow ...

Na een heel druk weekend  en drukke dagen gaan we vooral door want uiteraard staat er veel op het programma deze week .
Ik merk dat ik persoonlijk ook aan het  groeien ben , apart eigenlijk dat als je lichamelijk echt in de puinpoeier zit , heel veel pijn hebt , ziek voelt en jawel de hooikoorts heeft ook weer toegeslagen whoopie ! Dan toch geestelijk heel helder bent , keuzes maken , soms erg lastige keuzes maar dat je daardoor andere deurtjes ook weer opengaan en er onverwachte dingen gebeuren .
Dingen waarvan je ondanks alle shit dingen toch enorm blij van kan  worden.
Raar dat andere mensen je dat weer misgunnen , conclusies aan verbinden die de plank totaal misslaan ... Hun eigen ideeen over zichzelf graag op mij plakken als hun waarheid .
Hun eigen gedrag op mijn acties plakken ...
Waarom?
Ik denk omdat andere mensen niet de moed hebben om aan zichzelf  te werken ? om in  die spiegel te kijken. Om eens positief iets te bekijken ipv vraagtekens en negatief invullen .
Niet durven , niet de sprong  wagen .

Jaloezie is een gebrek aan vertrouwen, vooral aan zelfvertrouwen.

Ik groei en blijf groeien zolang ik kan en daar toe in staat ben ...
Ik kan intens genieten van de kleinste dingen , mijn geest is helder en er is een  hoop ruimte .
Mijn geest is rustig , in een goede flow ondanks mijn omhulsel wat veel pijn doet.
Van de week realiseerde ik , ik zie de wolken in de lucht echt weer , ik geniet van een knuffel als hij gegeven word zonder bijbedoelingen , geniet van wat ik allemaal nog kan , geniet van een onverwachts gebaar , berichtje, geniet van een lach , een knipoog en kan intens  genieten van muziek.
Zo kan ik nog uren doorgaan ...., wat ik niet zal doen hoor !
Ik gun  jou dat gevoel ook....

You'r heart knows the way  ... Just run that direction ..

Al is dat gevoel er een dag , en is de volgende dag weer neerwaarts , opwaarts gaat het vanzelf weer .
Iedere storm lang of kort trekt voorbij.

Op naar de erasmusdagen.....
Keep up the faith!
And please smile!!!

Faith is taking the first even when you don't see the whole staircase.

Liefs Ruth xxx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten