dinsdag 8 maart 2016

Laat je je niet afhouden van je doel.....(essure)




                                           



Dat is wat er tegen mij gezegd werd toen ik hals over kop (leek het) stopte met de essurefbgroep.
je had toch een doel ,laat je niet afhouden van je doel...
Toen zei ik als antwoord: als de doelen niet meer op 1 lijn liggen dan houd het op.....
Gisterenavond was er een uitzending van radar over essure ,ik keek er anders naar dan dat andere misschien doen, ik keek door de verhalen naar de personen en weet (te) veel over achtergronden.
Voor mij was het de bevestiging van ik heb het goed gedaan en later die avond sloeg het in.....
Ik heb mijn doelen gehaald!!
Mijn doel was niet om de essure van de markt af te halen want dat vond ik grote onzin aangezien er veel vrouwen zijn die nergens last van hebben, maar er moest wel een bijsluiter komen waarin ook gewezen werd op complicaties en dat er beter gekeken werd bij wie ze zouden plaatsen, wat hun medische achtergrond is...artsen moesten gewezen worden op het feit dat essure problemen kon geven en dat de vrouwen serieus werden genomen en goed geholpen...en ik wilde daarbij de vrouwen helpen.
Deze doelen zijn allemaal gehaald, van de 180 reeds geholpen vrouwen heb ik de meeste in privé berichten op weg geholpen, ze worden wakker op het gebied van essure en bijsluiters gemaakt...
Ik heb op de groep mijn voetafdruk achter gelaten ..
Die groep oftewel de mentaliteit erachter is niet zoals ik het voor ogen had en loopt niet synchroom met hoe ik in het leven sta, de nog steeds vele pbs bevestigen dat ik het op mijn manier goed deed maar cru gezegd is dat mijn  probleem niet meer want mijn doelen zijn gehaald.
Ik heb een hoop geleerd ,zowel over de essure en werkwijzen als op het emotionele/sociale vlak.
Ik kan het nu oprecht loslaten en dat is wat ik ook ga doen ,het leven gaat verder en tijd om weer wat anders te gaan leren..


In mijn blog zal de essure verder niet meer voorkomen.
De paar ontstane vriendschappen zijn mij dierbaar ,ik zal ze koesteren zolang ze mij ook koesteren .
Al mijn zware lessen kan ik inzetten als kracht.
Ik weet en voel waar anderen doorheen gaan en heb begrip daarvoor.


Mijn kracht zal ik weer gaan inzetten op een ander gebied .
Essure is over en klaar ,veel geleerd erover, verwijderd ,geheeld en dat is dat ....
Ik wil wel nog even mijn dank uit spreken naar de enorme inzet van de artsen waar ik mee samenwerkte, wat heb ik ze toch vreselijk lastig gevallen met vele vragen ,vele verzoeken en ik heb vaak ook veel druk op ze gezet ,maar altijd kreeg ik uitleg en reactie, ik heb echt veel geleerd van ze!
Vanmorgen heb ik dan ook echt afscheid genomen van de arts waar ik het meeste contact mee had en uitgelegd dat mijn essure strijd gestreden is en aangezien hij toentertijd de beginvraag van deze blog aan mij stelde ,heb ik hem ook uitgelegd vanmorgen dat mijn doelen zeker gehaald waren !
Ik ben trots erop zovele geholpen te hebben, bijgedragen te hebben aan deze ontwikkelingen met essure,mijn voetafdruk achter gelaten te hebben.....


Voor mij staan er weer nieuwe dingen te wachten ,het nieuwe kan komen nu het oude echt afgesloten is!
Afsluiting opent weer nieuwe deuren en ik heb er zin in!!

Heel veel liefs van mij xxxx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten