woensdag 6 april 2016

Mag het even een onsje minder zijn??Pleaseeee!!!

Moe ...nee ik denk dat het juiste woord uitgeput is...
Mag het wat minder shitty in het leven zijn??
Komt wel een hoop tegelijk hoor en heey ik ben ook maar een mens eey!


Een hoop gebeurtenissen in privĂ©sfeer die zeer grote impact hebben , de verbouwing en alle stress en drukte die daarbij komen kijken, de pijn is ...geestelijk en lichamelijk soms ondragelijk...
Vorige week hoop zware dingen aan het sjouwen geweest en het was voor het eerst dat ik huilend van de pijn wakker werd ,gruwelijk pijn in vingers en polsen.
Nog nooit zoiets meegemaakt...Shitzooi....weer een stapje wat ik niet ken.
Op dat moment hadden mijn handen eraf gehakt mogen worden ,echt !!
Toch ga je door en de vgl dag had ik een beurs ,samen met mijn dochter en dat ging oke.
Me en mijn paracetamollekes zijn grote vriendjes momenteel ,echt onafscheidelijk!


En dan zondag de ladiesrun en jawel hoor uitgelopen, braaf zoals ik al zei van te voren, eigen tempo, geen kudde volgen en alleen uitlopen was het doel .
Jammer genoeg was het enorm zonnig en warm en was er onderweg totaal geen schaduw dus ik met mijn luppie in het volle zonnetje ,ik voelde na 1 km de energie al wegzakken tot -0 ..lang leven lupus!!...
Maar goed i did it en de huisarts was trots en ik denk dat mijn reumatoloog ook versteld staat haha.
Niks is onmogelijk toch? Als je het maar probeert!
Net erg jammer van de zon (dat waren alle andere het uiteraard niet met mij eens;)) ik voel daarna me dan ook van binnen een soort van verbrand,net of ik binnenin kook, een naar gevoel dat wel ,maar ik merk daaraan dat ik teveel opgewarmd ben en mijn lijf werkt hard om die warmte te lozen ,koel douchen en luchtige kleding en weten dat je daarna een paar dagen koorts hebt .
We hebben het ervoor over ...



Verder druk druk druk,koppie overovervol, overuren ,weinig rusten en vandaag naar het Erasmus geweest.
Eigenlijk weer soort van voor niks, gesprekje allergoloog en vgl week word ik gebeld om af te spreken wanneer de volgende testen gedaan worden.
Dat zal in 2 x gedaan worden en medicijntesten worden toegediend via pillen en infuus en dan net zo lang totdat je reactie geeft en dat houd dus in daar blijven zodat ze kunnen ingrijpen.
Hoe dat gaat worden i don't know, ik geloof dat ik er nog maar niet over na ga denken....(word vervolgd)
Druk zat in dat koppie en vooral doorgaan..


Just do you'r thing ,being strong and look beautyful....
No big deal!!

Dit meisje gaat weer een paracetamolletje innemen voor de barstende koppijn...........
Tot laters ! Liefs Ruth xxx





Geen opmerkingen:

Een reactie posten