zondag 17 april 2016

Namaste!

Ik ga gewoon mee met de stroming en laat maar komen wat er komt.
Ik laat de controle los en daardoor zal alles wat rustiger binnenkomen in plaats van een kolkende zee.

Mijn gedachtes zorgen af en toe voor onaangename emoties en verwarring.
Ik richt me dan op alles waar ik blij en gelukkig van word.
Tijd nemen om te ademen ,ik focus na de drukte van door de dag heen  vooral savonds op mijn adem en probeer mijn gedachtes los te laten...
Wat moet ik allemaal nog doen en regelen..
Als ik per ongeluk om 3 uur snachts wakker word dan huppekee dan gaat de molen al weer draaien...



Wat er ook gebeurd ...ik heb de kracht om het te veranderen en alles gebeurd met een reden...
het is een ervaring waardoor ik groei en wat mij sterker maakt zodat ik minder reageer op de onaangename emoties oftewel de gedachtes die vaak door angst worden gevoed.


Ik denk dat dit in het kort weergeeft hoe de dagen op dit moment verlopen...zodat ik mij staande kan houden in alles wat er nu gaande is en dat ik de lupuswolf die zeker aanwezig is onder controle hou..



Namaste

liefs Ruth






Geen opmerkingen:

Een reactie posten