woensdag 24 februari 2016

De weg naar binnen is de weg naar de kern van jouw zijn naar je innerlijk licht en naar de essentie van je ziel..........


De weg naar binnen is de weg naar de kern van jouw zijn naar je innerlijk licht en naar de essentie van je ziel..........

Zo mooi ,zo waar....
Volg je gevoel, volg je talenten...
Koester jezelf en maak jezelf heel..
Leef je leven ten volle, verwezenlijk je doel en volhard.

Soms heb je het gevoel dat niets meer lukt.
Oude valkuilen blijven terugkomen ,net of je geen stap verder komt, geen vooruitgang ,geen progressie maar dat lijkt alleen maar zo....

Een grote schoonmaak is nodig ,kom tot je diepe zelf en word bewust.
Accepteer wie je ben en in welke fase je bent, laat los wat niet meer past bij je...

Ik heb altijd onrust in mijn lijf, drang voor verandering, nieuwe dingen leren ,ik wil groeien spiritueel en emotioneel ...
Er zijn mensen die zich goed voelen bij de weg van de minste weerstand, ik hou van juist de uitdaging..
Uitdagen van mijn lijf ,uitdagen van mijn hersens...
Mijn ziektes is niet mijn leven, je hebt altijd een keuze...



Je krijgt ruimte als je een beslissing neemt, is het de juiste beslissing?
Dat weet niemand, de beslissing is oke voor nu en of ik er over een geruime tijd nog zo over denk dat is iets dat weet niemand, deze beslissing past bij deze tijd ,en je kunt geen spijt hebben van een beslissing die nu goed voelt.

Mijn nieuwe uitdaging is een baan erbij ...
Mijn huidige werk blijf ik doen maar ik wil graag vastigheid en zekerheid ernaast ,daarbij vinden mijn hersens het fijn om weer uitgedaagd te worden door iets nieuws.
Verder vind ik niet dat ik uitleg verschuldigd ben ,dit voelt goed voor mij nu op dit moment en dat is het belangrijkste.
Hoe mijn lijf of ziekte gaat reageren?? I don"t know,time will tell en dat is nu niet van belang, dat merken we vanzelf....;))


Ben ik aangenomen ,ja ik ben aangenomen ,dat heb ik vandaag te horen gekregen...
De laatste weken was het spannend, als je al zolang als zelfstandig ondernemer werkt (al 23 jaar!!) dan is het lastig om jezelf bloot te geven.
Ben ik niet te oud? Is mijn cv wel oké (ook heel interessant om die voor het eerst te maken en te zien wat je allemaal al gedaan hebt en ervaring hebt) ,maar ook heb ik niet teveel diploma's etc etc
Bij het eerste uitzendbureau had ik een slecht gevoel en dat gevoel heb ik gevolgd, zo kwam ik bij een ander bureau uit en dat voelde gelijk goed.
Het gesprek ging super en de laatste testen die ik moest maken maakte dat ik weer ging twijfelen aan mezelf ,wat achteraf totaal onnodig bleek maar tja dat is als je perfectionistisch bent....dan is de keerzijde dat je twijfelt.
Het was een bijzondere ervaring en uiteindelijk erg leuk om te horen dat ze ondanks mijn leeftijd juist erg enthousiast over mij waren ,dat doet je als persoon gewoon goed.


Tijd voor een nieuwe weg die ik in sla met als ontspanning het werk waar ik helemaal zen van word mijn eigen bedrijf.
Het water gaat zijn eigen weg en het bloed kruipt waar het niet gaan kan ....

 
 
Ga uit van je eigen kracht ,je eigen waarheid,maak contact met je eigen ik en laat de meningen of goedkeuring van de mensen om je heen los....

Beken kleur, neem een standpunt in  en vaar je eigen koers.
Kopieer niet datgeen wat een ander doet of zegt.
Wees authentiek....!!!!
En enjoy the little things in life, de wind door je haren, de zon op je gezicht, een compliment, de lach van je kind, de kleine geluksmomenten ....
BIG HUG!!! xxxx

P.S in het Erasmus niet veel opgeschoten ,ik was een moeilijk geval (goh) en wederom een bespreekgeval....word vervolgd dus.....




1 opmerking: