maandag 1 februari 2016

Fair ...versus ...Unfair





Je hebt van die dagen,weken of zelfs maanden dat het blijft stormen in je leven ,dat er steeds op je gebeukt word, ben je opgekrabbeld van het ene dan krijg je het volgende weer voor je kiezen.
Mijn leven stormt op dit moment heel erg en ik ben zoekende naar de rust...


Buiten is het weer net zo wisselvallig als binnenin in mijzelf...
Af en toe word ik er moe van en denk ik wanneer is iemand anders nu eens aan de beurt?
Nu weet ik echt wel dat iedereen zijn eigen sores en ellende krijgt maar soms ben ik egoïstisch en denk ik alleen maar waarom ik.....is het nou nog niet genoeg? Weer ik?

En nee dan vind ik het niet eerlijk...menselijk ook denk ik...


 Die goede reden nou die kan ik dan even niet vinden,...
Die hoef ik dan ook even niet te weten ,ik wil alleen weer even wat rust en positiviteit ...
Ik ben op dit moment best wel ziek, de wolf hijgde al langer in mijn nek en dat blijf hij doen.
Hij pakt je als de weerbaarheid niet zo groot is en dat is nu niet , alles van de afgelopen tijd heeft gestapeld en dat komt er een keer uit, al blijf ik doorgaan ,blijf zorgen voor alles en iedereen , ik probeer te blijven hardlopen al zijn de ontstekingen weer terug in mijn knieën en probeer er maar op te vertrouwen dat deze periode ook weer voorbij gaat ...
Vanmiddag maar even langs de huisarts , het is weer tijd voor mijn b12 spuit die me hopelijk over de ergste moeheid heen helpt plus nog een gesprekje over de uitslagen van vorige week en over Ruth ;))


Bah rot ziekte die LUPUS....
Soms moet je even mopperen..;))







2 opmerkingen: