dinsdag 16 februari 2016

Liefde aan de pijn geven...

Liefde aan de pijn geven......

Wat een mooie titel!
Ik volg op fb shine en wat een rake dagteksten hebben zij ,die van vandaag zal ik hier straks neerzetten ,zo mooi dat hij weer is.


Een korte update over mezelf voordat ik de tekst van Shine hier neerzet want eigenlijk draait het daar allemaal om vandaag in deze blog.
Oke ik ben hard met mezelf aan de slag al word me dat vreselijk bemoeilijkt door alles wat er gaande is .
A,s donderdag moet ik naar het cardiologisch centrum omdat het toch niet helemaal oké gaat, weer erg spannend dus.
's nachts slaap ik zeer slecht ,mede door alles wat er gebeurd maar ook vanwege een hart wat totaal uit ritme is en de bijbehorende pijn en benauwdheid etc.
Maar we keep going on.......

Ik moet ook veel liever voor mezelf zijn en minder bezig zijn met anderen, vind het erg lastig want jeetje hoe vaak kun je je neus stoten ... een ezel......blijft zijn neus stoten ;)

 
Nu ga ik de tekst neerzetten van Shine....Zo raak ...Spot on!!
Hoop dat jullie er ook iets aan hebben...

 

Met heel ons hart en ziel willen we voorwaarts, weg van wat ons heeft gehinderd in de volledige acceptatie en ontwikkeling van onszelf. Mars staat in verbinding met de Noordknoop, de Maan staat tegenover Saturnus en Mercurius in waterman. Onze neuzen staan de kant op van vernieuwing en ook al kan het soms moeizaam voelen, het tij is niet te keren. Diepgaand en secuur

We voelen ons gedreven om het oude verhaal achter ons te laten, gebruik te maken van al onze capaciteiten en een nieuw hoofdstuk te gaan leven. Maar het kan niet anders dan dat we diepgaand en secuur te werk gaan. We kunnen niks overslaan, geen enkel detail. Soms kan het veel van ons geduld vergen én van ons vertrouwen. Zeker als we voor de zoveelste keer geconfronteerd worden met iets waar we al zo lang mee bezig zijn en waar we misschien zelfs van dachten dat we het al voorbij waren.

Bewustwording

Erger je niet aan jezelf, maar probeer het juist te accepteren als een kwellend patroon zich laat zien, en zie wat het is. Pijn uit het verleden die jouw liefde zo hard nodig heeft. Het kan niet vaak genoeg gezegd worden. Dit proces is niet maar even zo gepiept. Dit gaat over patronen die je heel lang met je meedraagt. Trauma’s die zo diep ingesleten zijn dat je tot de bodem moet gaan voor de gehele bewustwording ervan.

Aanrader

Kijk eens hoe moedig je bent, wat je inmiddels allemaal onder ogen hebt durven komen en hoeveel moeilijker het al is geworden om alles buiten jezelf te leggen. Dat jij de liefde en kracht hebt gevonden om dingen in jezelf zichtbaar te maken en daarmee jezelf verder te brengen. Je bent al zo anders gaan zien en denken, en je hebt je al zoveel gerealiseerd, en dit pad gaat alleen maar verder. Stap voor stap en laag voor laag, geef jij je liefde aan de pijn, en zo breng jij jezelf steeds dichter bij jouw zuivere en onvoorwaardelijk liefde.

Met dank aan Shine

Geen opmerkingen:

Een reactie posten