donderdag 31 december 2015

Stronger dan je denkt.......

Nou vanaf nu weten jullie de achtergrond en zal ik meer over de dagelijkse dingen hebben .
Sinds ik dit begin dit jaar geopereerd ben en de allergische reactie heb gehad, word ik goed in de gaten gehouden en dat is wel een erg fijn gevoel, ook vind ik dat ik nu een team om mij heen verzameld waar ik alle vertrouwen in heb.
Nog steeds hoor ik vaak ga naar daar toe of naar die maar als ik al wat geleerd heb de afgelopen jaren is het belangrijk dat je mensen om je heen heb die je kunt vertrouwen ,die door hebben dat het niet tussen de oren zit en die mij gevoel aangezien ik het al vaak goed heb gehad ook vertrouwen.
Het is een heel team, Ik zal vertellen bij wie ik nu nog onder behandeling sta: neuroloog ,internist in het zh in boz.
Reumatoloog van  reumatoloog zorg Roosendaal en dermatoloog van dermateam .
Dit is eigenlijk mijn vaste team en dan soms wat losse bezoekjes aan bv gync en allergoloog staan dit komende jaar ook nog op de planning.
Een hele boel maar wel een prettig gevoel dat ik ze heb ,met lupus weet je maar nooit wat er weer boven je hoofd hangt....
Dit jaar 2015 een hoop ellende gehad maar het is ook het jaar dat ik voor mezelf heb besloten om me niet meer op mijn kop te laten zitten door die ziektes!
In feb heb ik eindelijk mijn belofte na 2 jaar na dato aan mijn oudste dochter in kunnen lossen en zijn we naar Londen geweest met zijn tweetjes ,Ik had nl de afspraak dat zodra ze naar de middelbare zouden gaan dat ik met hun naar hun keuze een stad in Europa zou gaan 1 op 1 ,mijn ziek worden gooide roet in het eten helaas...maar ondanks dat het pittig was ( ik had immers nog vasculitis) was het erg gezellig, beetje zoeken naar glutenvrij eten maar ik had gelukkig zelf ook een hoop bij , wel van geleerd een extra nachtje te doen want ik was de punt af en dat viel de laatste dag best tegen...maar belofte ingelost en genoten!!!
London Eye
 
                                                                                                                                                                         Toen in Mei heb ik nogmaals mijn belofte in kunnen lossen en dit keer met mijn middelste dochter op pad geweest, zij ging ook naar de middelbare en zij heeft gekozen voor Barcelona!
Wat best effe een dingetje was vanwege de warmte daar en de lupus( en nog steeds vasculitis) maar we gingen ervoor!!! Ik had wel speciale kleding gekocht(daarover meer in een ander blog) die me zouden beschermen tegen de zon en dat is gelukt geen vlekje gekregen en genoten van de dagen met mijn dochter!! en lekker glutenvrij gegeten mhhhh
Sagrada Familia
 
Dus naast een hoop ellende dit jaar ook een hoop leuke dingen gedaan, ik leef nu bij de dag ,niemand beloofd je morgen.....
Ik werk gewoon lekker en in mijn tokootje ben ik helemaal zenn heerlijk !
Ik roep wel eens en dat bezorgd me soms rare blikken ( tja onzichtbaar he hoe je werkelijk bent) maar diegene met ook een chronische ziekte begrijpen zeer goed wat ik bedoel...ik leef als een terminaal iemand, stel niks meer uit en doe het gewoon want wie weet ...ik hoop dat ik over 2,5 jaar ook nog met mijn jongste zoon dit kan doen en niet dat mijn benen het niet meer doen en ik in een rolstoel zit, ik doe er alles aan om dat te voorkomen ...
Maar dat zijn zorgen voor later ,nu genieten van alles wat ik wel kan!!
 
Op naar 2016!!! Een gelukkig nieuwjaar!!!!
 
 
 
 
 


1 opmerking: