maandag 11 januari 2016

Even Tegenslag!


Als je denkt oke kom op be positive dan krijg je een throw back....
Vandaag terug naar de dermatoloog en dat viel echt niet mee....


De nieuwe plekken op mijn benen zijn zoals ik al verwacht had gesprongen bloedvaatjes, kan een poos duren ,dus het is weer oorlog in mijn lijf...
Verder gekeken naar mijn knieƫn en die zaten vol vocht ,ook het feit dat ik al twee weken bijna niet kan lopen ,al probeer ik dat wel is niet zo goed teken ...
Tja ook dat wist ik wel....

Dus met spoed zelf terug naar de reumatoloog....
Mijn eigen reumatoloog is er helaas niet pas volgende week en dat was niet snel genoeg, dus morgen naar een nieuwe ...
Vind ik maar zozo maar misschien nieuwe inzichten???
Er bestaat geen twijfel over waarom ik moet gaan ,iets wat ik sinds feb vorig jaar al vermoedde maar ja venijnige is dat dan heel je bloedbeeld moet kloppen, al bewijzen de lupuspatiƫnten dat dat bijna onmogelijk is want met bloedbeeld bewijs je geen lupus ....


Mijn CDLE is aan het overslaan in SLE...
Dat is iets wat ik van binnen wel wist maar ja dat krijg je niet zomaar op papier he.
Je word extra vd zomer in de gaten gehouden omdat er gevreesd werd dat het in mijn lymfe zou slaan maar op papier geen SLE .( Lupus word ook wel de wolf genoemd, hij sluipt rond en slaat ineens toe)

(hoe lief de wolf er ook uitziet, hij is genadeloos)

Niet dat ik zou zitten springen om de diagnose SLE te hebben maar het maakt het accepteren van alle rare dingen wel makkelijker en niet te vergeten de huisarts zal dan een stuk alerter zijn en niet zo gemakzuchtig doen want anders komt er een moment dat hij niet op tijd ingrijpt maar goed ik ben zelf ook erg alert en zoals je ziet mijn dermatoloog (topvrouw) ook.

We grijpen onszelf maar weer bij elkaar en we gaan verder...niet dat dit niet inslaat want hoezeer je het zelf van binnen ook weet ,je schrikt weer wel....
Momentje van down zijn ......
Drukke week deze week met al die onderzoeken...reumatoloog, MRI-scan, neuroloog en dermatoloog net gehad.


Kom maar op ,ik ben er klaar voor!!!!


Ik ben nog lang niet uitgevochten!
Het zal wel ergens goed voor zijn...to be continued....


Geen opmerkingen:

Een reactie posten