zaterdag 2 januari 2016

Het nieuwe jaar! En voornemens ....


Na een best uitputtende oudejaarsdag en avond aangezien dit de eerste keer was dat alle kids tot 12 uur opbleven ( whoo en ik dus ook ...) op nieuwjaarsdag dus kachelhout....



Na een zeer onrustige nacht vol gekuch ( tja al bijna twee weken enorm verkouden) en vroeg wakker , zijn we gezellig gaan ontbijten samen !
Daarna omkleden en samen met de meiden weer gaan trainen voor het hardlopen , we hebben ons niet voor niks opgegeven om in april mee te doen met een ladies run ...


5 km hardlopen , ik weet nog niet of mijn lichaam dat gaat trekken , daar ben ik heel eerlijk in, vd gync en huisarts al toestemming om te trainen en het mailtje naar de reumatoloog is onderweg , maar goed al krijg ik van alles en iedereen groen licht .... Mijn lijf zal het moeten doen maar ik ga ervoor en   gewoon proberen ja toch!
Als je het niet probeert weet je het niet en ik hou ervan ok mijn lijf uit te dagen dussssss
Voorlopig na de eerste trainingen echt spierpijn in mijn bovenbenen en nu last van mijn knieƫn maar ja de boel na drie jaar in beweging zetten kost moeite en we zitten al op les 6!!!
Les 6?? Ja les 6 want we doen het netjes volgens het trainingsschema van Evi , gewoon opbouwen anders weet ik zeker dat ik de boel mol hihi

Dus dat gedaan vanmorgen, ook het huis weer ontkerst ... Jakkie zo kaal ineens en de boel gepoetst!
Hoef je niet te vertellen dat ik na het douchen vanmiddag een beetje gehangen heb, sowieso na laat opblijven en slecht en kort slapen kak je in dat heeft weinig te maken met mijn ziektes hihi , ik kijk af en toe naar het rest vh gezin en als die moe zijn mag ik zeker moe zijn whaha!

Wat heb ik nog meer gedaan behalve gehangen in mijn stoel , nou ons opgegeven voor de zeeuwse kustmarathon maar dan de ladiesrun van 5 km ....



Jaaaaa we pakken het goed aan !!! En dan ook nog opgegeven voor de colours by the sea run 5 km, hoe tof is dat!!




Ja idd misschien gekkenwerk maar ja we kunnen net zo goed maar er wat van proberen te maken en verschillende evenementen plannen door het jaar heen en dan merk ik vanzelf hoe het gast en gaat het dan kan ik eind  2016 balans opmaken hoe mijn lijf dit vind ...



Of al eerder als het niet gaat maar we blijven positief!!! Morgen samen met mijn dochter een paar hardloopspullen kopen en we zijn er alle drie klaar voor !
Ik zo zeggen een positief begin van 2016 toch!!!
Let's do this!!!!


Voor de rest is mijn voornemen om verder te gaan op mijn ingeslagen weg! Ik ben ziek maar ik ben mijn ziekte niet !

Jullie ook goede voornemens???





Geen opmerkingen:

Een reactie posten