zondag 24 januari 2016

Moving forward!!






Afsluiten en moving forwards!!!
De laatste naweeën hebben we een eind gehad van het stoppen met de groep.
Ik heb het niet meer herkauwd en heb het gelukkig echt los kunnen laten.
We beschouwen het maar als weer een leermoment van het leven en inzicht in mensen.

 
Het enige falen in het leven is  niet trouw zijn aan de beste versie van jezelf.....





Wat enorm helpt is dat mijn hardlopen weer volop heb kunnen oppakken, knieën protesteren nog wel een beetje maar de ontstekingen zijn zo goed als weg!

Wat is er een betere manier om je koppie leeg te maken dan te hardlopen langs de prachtige natuur?




Het water is prachtig in ieder geval!
Regen of geen regen ,kou het maakt ons niks uit, we gaan ervoor en maken stappen verder in ons trainingsschema!
Eigenlijk best wel trots erop!
 
 
Een momentje nemen om even in het niets te kijken en in het NU te zijn.......
 
 
 
Hoe gaat het met de lupus?
Nou ik heb duidelijk een opstoot niet zo gek met alle stress, verhoging,in mijn duim zit ook weer een ontsteking, heb volop last van extra vlekken ,baal daar enorm van maar ik laat me er niet onder krijgen....
We keep on moving......


Mijn hoofd moet nu gewoon focussen op mezelf en wat er nog komen gaat.
Aankomende week naar de allergoloog in het Erasmus ,dat vind ik best spannend want als ze wat gaan inspuiten van de medicijnen waardoor ik een allergische reactie XXL kreeg wat krijg ik dan van dit....Vorige keer ben ik van de gewone allergie testen die gedaan zijn op mijn rug twee dagen ziek geweest maar ik heb geen tijd om er nu ziek van te worden omdat ik de dag erna naar de reumatoloog moet of beter gezegd reumatologen voor de uitslag , die ik overigs al wel gehad heb van de huisarts...
ik heb met hem een heel gesprek gehad, hj was vreselijk serieus en ik weigerde dat ,maar hij vertelde dat ik wel degelijk SLE heb ,nou ja dat wist ik zelf al wel he,hij dacht even dat ik mijn verdriet aan het weglachen was maar nee hoor ik sta stevig genoeg in mijn schoenen ondertussen .
Leven is al serieus genoeg en ja hoor ik neem het serieus genoeg ,ben voldoende alert erop maar er steeds bij stil staan is ook zonde van de tijd die je hebt................



We hebben vandaag en niemand beloofd ons morgen....
 
Rust creëer je door je te focussen in het NU en alle negatieve dingen los te laten ...
Ik geloof wel dat ik daarin al gegroeid ben want als ik zie hoe snel ik dat van de groep heb kunnen loslaten dan zeg ik tegen mezelf...goed bezig!! ;)))
 
 
Als je troebel water met rust laat word het vanzelf helder.............

1 opmerking:

  1. helemaal top weer skattie
    hou vast (y)
    je weet wel van wie

    BeantwoordenVerwijderen