dinsdag 5 januari 2016

Mixed feelings

                                                                   

Soms heb je van die momenten of beter gezegd uren dat alles tegelijk komt en waarbij je gedwongen word naar jezelf te kijken.
Is het goed deze ingeslagen weg, heb ik voldoende balans tussen alles, geniet ik nog van kleine dingen, heb ik genoeg tijd en aandacht voor mijn kids en vooral heb ik genoeg aandacht voor mezelf.....
Dat zijn toch de dingen waar ik de komende tijd over na ga denken, ik merk dat ik heel zorgzaam ben en me erg verantwoordelijk voel maar doe ik dat bij de juiste dingen voor mezelf??
Goede vraag en daar ga ik over nadenken .

Daar heb ik duidelijk moeite mee dus daar is een punt van verbetering....

Verder fijn gewerkt en ook nog bij de fysio geweest .
Die kan voor mijn knieƫn weinig doen want blijkbaar heeft het niks met het hardlopen te maken maar met mijn allergische reactie die nu ook voor problemen daar zorgt ,ach ja what's new met dit rare lijf whaha.
Paar kniebrace 's gekocht en we hobbelen gewoon maar verder!
Dermatoloog word maandag pas vanwege vakantie!

Mijn sos armband is binnen en om mijn pols maar ik kan niet wachten totdat ik de medicijnenlijst heb want dan laat ik een mooie maken ....
Voor nu is het voorlopig oke al vind ik hem echt niet mooi maar nu heb ik iets om als er wat opdoet!
 
 
                                                    
 
Verder een glutenvrije cake gebakken want i'm a birthday girl tomorrow....
 
 

 
Nog een mooi moment om vanwege een nieuw levensjaar eens de balans op te maken....
Ik denk goede plannen ..nu nog uitvoeren!!!
Rustig doorademen en be mindfull!!!





Geen opmerkingen:

Een reactie posten