vrijdag 15 januari 2016

Today is a great day.............

 
Vandaag is het een goede dag.............
Het was zeker te weten wel spannend..........
Gisteren fijn gewerkt en daarna weer wat me time gehad..
Vanmorgen richting de neuroloog...
Tjee het weer onderweg zeg.....Niet normaal...Als dat een teken aan de wand was????
Nee gelukkig niet...........
 
                                                     
 
Al mijn uitslagen waren gewoon goed...
Halsslagaders waren open ,geen epilepsie en ook mijn rontgen en mri waren prima, geen gekke dingen erbij en mijn witte stofdeeltjes in mijn hersens waren hetzelfde gebleven dus goed nieuws!!
Helaas geen oplossing of reden van mijn af en toe wegvallen maar ja ....
Gewoon maar mee leren leven.......
 
 
Volgende stap is weer over twee weken.....
Dan terug naar reumatoloog want gelukkig hebben ze gisteren niet gebeld dat ik aan de prednison moest en ook mijn testen allergoloog staan op het programma...
Aankomende week staat in teken van werken en essure,,,twee dagen de hort op naar Utrecht en Nieuwegein dus we maken weer wat kilometers....
 
Wat er daar weer uit gaat komen ..
Keep you'r head high and face the reality
 
Voor nu keep up the positivity
Daarna effe uitwaaien en nat regenen in de stad ,zelfs daarna nog in de heerlijke stad Antwerpen....
Hoop gedaan dus buiten druk op de essuregroep bezig geweest en fijn gebabbeld ...
Telefoon ongeveer vast geplakt whaha ,dat is het voordeel in Antwerpen...geen bereik dus echt ...rust
Maar wel veeeeeel gedaan ,hopelijk geen rebound want mijn maand staat nog erg vol...
 
 
Maar dat zijn donkere gedachtes die we zeker vandaag niet toelaten want vandaag is een happy day !
een good day...een dag met een sterretje , het zijn de kleine lichtpuntjes die je moet zien en goede uitslagen zijn kleine lichtpuntjes! Ja toch? Dacht het wel!!!
 
 
Dat ben ik zeker!!! grateful, thankful en blessed!
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten